Kuva- ja videopankki

Lähde: Rasmus Jurkatam

Kuvankaunis Viro!

• Voit hyödyntää kaikkia Vimeo.com/visitestonia ja Brand Estonia - aineistoarkistoissa olevia kuvia ja videoita toimituksellisessa / journalistisessa tarkoituksessa veloituksetta. Kaikki kuvat ja videot on tiedostomuotoisina ladattavissa omalle koneellesi.
  • Aineistojen hyödyntäminen kaupallisiin markkinointi-/mainontatarkoituksiin on kiellettyä, ellei asiasta ole toisin kirjallisesti sovittu Visit Estonian katto-organisaation eli Viron yritystoimintakehitysrahaston (Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse, EAS) kanssa. Mikäli olet epävarma siitä, vastaako aineistojen käyttötarkoituksesi näitä ehtoja, lähetä tiedustelu aiheesta osoitteeseen: martti.volt@eas.ee.
  • Kuva- ja videoaineistoja ei saa käyttää mainoskampanjoissa tai markkinointitoiminnassa, jotka on tarkoitettu jonkin tuotteen tai palvelun myymiseksi Virossa.
  • Aineistoja julkaistaessa on niiden yhteydessä viitattava sekä tekijään (kuvaaja) että Visit Estoniaan.

Valokuvat

Voit hyödyntää kuva-aineistoja esitelläksesi Viroa työskentelymaasi yleisölle journalistisessa merkityksessä. Kuvat, joilla on kaupallisten käyttöoikeuksien lisenssi, on sen ohella hyödynnettävissä kuvituksena myös sellaisissa myynti- ja markkinointijulkaisuissa, joiden tavoite on tuoda kansainvälisiä matkailijoita Viroon. Ohessa on esitetty linkit myös suurimpien virolaiskaupunkien omiin kuvapankkeihin, mutta Huom! Visit Estonia ei vastaa niiden mahdollisesti poikkeavista käyttöehdoista. Kuvien hyödyntäminen toimitukselliseen käyttöön on ilmaista, mutta kuvien oheen on merkittävä ”kuvaajan nimi / Visit Estonia”.

Tässä pikaohje Flickrin käyttöön:

Videot

Visit Estonialla on omat kanavansa Vimeo- ja YouTube-sivustoilla. Niiltä voit etsiä ladattavaksi ja linkitettäväksi eriaiheisia videoklippejä. Joitain videoita löydät myös Brand Estonian sivuilla. Katsele, jaa ja hyödynnä niitä, mutta viittaathan aina aineistojen lähteeksi Visit Estonian.

Powerpoint-esitykset

Jos kohdallesi osuu mahdollisuus esitellä Viroa Powerpointin voimin, voit hyödyntää siihen laatimiamme PowerPoint-esityksiä. Löydät ne visuaalisten aineistojemme Toolboxista. Tutustu!

Virtuaalisesti Viroon

Uusin, hybridistudiossa kuvaamamme 45 min. maaesittely Destination Estonia Onlive 29.04.2021:

Vuonna 2020 kuvasimme myös tunnin mittaisen maaesittelyn sekä toteutimme live-lähetystekniikkaa hyödyntäneen virtuaalisen lehdistömatkan Viroon.